City look- w roli głównej ZARA

16:22:00

Hej!
 Jakiś czas temu (nie potrafię podać dokładnej daty) wzięłam udział w konkursie organizowanym przez "Women's Health", w którym jedna z moich blogowych stylizacji przyczyniła się do dostania  do grona laureatek i otrzymania w związku z tym nagrody w postaci karty podarunkowej. Bardzo ucieszyła mnie ta niespodzianka, sami wiemy że nie jest tak łatwo cokolwiek wygrać - mi z pewnością nie. Przesyłka przyszła do mnie ładnie, estetycznie zapakowana, niewiele potrzebowałam czasu, by "pobiec" do sklepu by ją zrealizować. Okazało się jednak, że sklep nie posiadał upatrzonego przeze mnie modelu spodni i stanęło na tym, że zamówiłam je online. Postanowiłam kupić ubrania typu casual, czyli na co dzień. Wyszukałam jeansy - rurki, ciemne z lekkimi przetarciami i zwiewną wiskozową koszulkę z printem i ozdobnymi jetami. Do stylizacji dodałam sandałki na wysokim obcasie i torebkę skórzaną polskiej marki, ręcznie szytą, moim zdaniem pięknie wykończoną. Zdaję sobie sprawę, że jest to prosty zestaw, jednak takich najbardziej potrzebujemy.


 






















                                                 shirt & jeans: ZARA
                                                 shoes: Jenny Fairy
                                                 bag: TOTUS

                                                 fot: Sebastian Kretkowski


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja niezbyt często kupuje w sieciówkach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej, bo chyba najłatwiej :) Ale torebka nie z sieciówki, sama jej jakość i cena, której nie zdradzę mówi za siebie :)

      Usuń
  2. Przepiękne szpilki i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyka najlepsza! te spodnie przecudowne i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna koszulka i torebka.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw wcale nie jest taki prosty, coś w sobie ma :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) torebka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, super wygrana! :) Bardzo efektowna torebka :)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Torba jak najbardziej, unikatowa :)

      Usuń
  10. Wow niesamowity styl! Pięknie Pani wygląda. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń