Folk kontra klasyka.

18:19:00

Hej!

Słońce  i ciepło nareszcie zawitało do naszego kraju, bez obaw o utratę zdrowia można pozować do zdjęć w lżejszych ubraniach. W tym sezonie są bardzo modne spódnice ze skóry zarówno tej prawdziwej, jak i eco. Ja mam na sobie spódnicę ołówkową z miękkiej skóry, podkreślającą figurę, do której założyłam T-shirt z motywem ludowym -  ukraińskim i jest to koszulka przywieziona z Ukrainy, a dokładnie ze Lwowa (piękne miasto pełne śladów polskości). Warto zwiedzić ze względu na architekturę i któż to wie, co nam historia przyniesie, oby nic strasznego. Wracając do stylizacji, w zasadzie prostej, chodziło mi o połączenie klasycznej spódnicy, szpilek z koszulką która teoretycznie nie powinna pasować zwłaszcza do eleganckiej spódnicy, ale myślę że na wiosenne wyjścia
i spotkania jest całkiem sympatycznie.


























                                     Ten śliczny lakowany talerzyk też przywędrował z Ukrainy.

                                                              Fot: Wojtek Buller

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Spódnica bardzo elegancka i uniwersalna! A talerz z Ukrainy prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica trochę w szafie przeleżała, a że jest teraz na czasie, także wykopałam ją i postanowiłam nosić :) Żałuje, że tylko jeden taki talerzyk małżonek mi przywiózł.

      Usuń
  2. Też sobie przywiozłam z Ukrainy(z Krymu kiedy jeszcze był ukraiński) koszulkę tego typu, tak samo wiązaną, tylko czarną z motywem kolorowym kwietnym :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że ukraińskie motywy są ciekawe :)

      Usuń
  3. Bluzeczka idealnie pasuje i fajnie wpasowała się kolorem do szpilek, motyw na niej też bardzo ciekawy. Fantastycznie wyglądasz w tej spódnicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Śliczna spódnica oraz szpilki oraz bardzo ciekawa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpileczki - kupione przez internet w Zalando, są super faktycznie :) Dzięki za milutki komentarz :)

      Usuń
  5. wyglądasz cudnie, kocham niebieskie szpilki ;)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)

    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę okienka do obserwacji :( gdzie szukać?

      Usuń
    2. Juz jest, nie dodałam tego wcześniej :/

      Usuń
  6. MA PANI ciekawego bloga : )
    na pewno będę częściej zaglądać a tym czasem ja zapraszam na nowego mojego bloga : *
    http://patrycjapardej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń