Black & White.

19:35:00

Witajcie! :)

W dzisiejszym poście zaprezentuje się w przylegającej do ciała sukience do kolan z elastycznego dżerseju, butach obecnie na słupkowym przeżroczystym  obcasie (obecnie na topie) i mini torebce.
Całość jest bardzo wygodna, łącznie z butami i z klasą. Podłużne paski wyszczuplają i wydłużają sylwetkę, jednak tak obcisłej sukienki nie polecam osobom o masywniejszej budowie.
Kolorystyka jest jak w tytule czarno- biała. Zestaw pasujący między innymi na popołudniowe wyjścia.
Wiosna nas nie rozpieszcza, w dniu wykonywania tych zdjęć było dosyć chłodno i wietrznie, mimo niedogodnych warunków atmosferycznych jakoś podołałam temu wyzwaniu, niestety przypłaciłam to katarem, ale nic to - oby do tej ciepłej wiosny ;).





































                                     dress: H&M/  shoes: Top Secret/  bag: MOHITO

                                                       photography : Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Śliczna sukienka! Obyś się tylko nie rozchorowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche jednak odchorowałam, przeziębienie dopadło mnie :/

      Usuń
  2. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się sukienka.
    Mam nawet te same sandałki jak i torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W butach najbardziej spodobał mi się nietypowe obcasy. Dzięki wielkie za miły komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń