Posezonowe obniżki.

21:07:00

Witam w nowym 2015 roku!

Po świątecznej i noworocznej głównie kulinarnej "rozpuście", po tylu wolnych dniach należałoby zabrać się ostro za podejmowanie realizacji słownych deklaracji co do różnorakich zadań, jak np. nauka języka obcego itp. Jak niejedna z osób ja także mam różne postanowienia, jednak jeszcze się nie mogę otrząśnąć po wcześniej wspomnianym okresie. Póki co raczej dla umilenia sobie czasu pobiegałam po sklepach, a to w związku z szalonymi obniżkami.:) Różnie to u nas w kraju jest z upustami na ubrania (bo o takie mi chodzi), jednakże zauważyłam postępy, bo coraz częściej można spotkać się z zadowalającymi obniżkami. Nie wygląda to jak np. w USA, gdzie pełnowartościowe, ładne i markowe ubrania, buty czy dodatki można już kupić z 80% zniżką. Na zdjęciach pokazanych w tym poście mam na sobie spodnie z eco skóry, w dotyku i wyglądzie zbliżone są do skóry cielęcej, czyli miękkie i delikatne, które pierwotnie kosztowały 160zł, a mi udało się je nabyć za 49zł (czyli za świetną cenę!), bluza została obniżona z ceny ok. 50zł do 30zł, a trzewiki to już tylko 20% zniżka.
Tak czy inaczej warto kupować w obecnym okresie, bo naprawdę można coś niezłego "upolować" :)




                                                Bawełniana, ocieplana bluza. Skórzane
                                   spodnie, rękawiczki i klasyczne kozaki dodają jakiejś mocy! ;)
















                                       A tu już wersja z trzewikami, jedna i druga wersja
                                           jest całkiem sympatyczna :)







           
                        Bluza i spodnie: RESERVED/ trzewiki: LASOCKI/ kozaki: Artigiana/
                        rękawiczki i apaszka: inne/ kolczyki CCC

                                                            fot: Sebastian Kretkowski

You Might Also Like

4 komentarze