Pastelowo

17:17:00

Dzisiejszy poranek przywitał mnie prószącym śniegiem za oknem, nie powiem że to niemiły widok, co to to nie jednak nie spodziewałam się już zimowej aury w styczniu - co za myślenie!!! Ostatnie tygodnie przypominały wczesną wiosnę stąd takie zaskoczenie lekkim mrozem i śniegiem. Moja kolejna odsłona raczej nawiązuje do cieplejszych dni, gdyż mam na sobie ubrania lekkie i w pastelowym kolorze. Top, który tu prezentuję (w ulubionym przeze mnie błękicie) jest z częściowo z koronki do niej piankowa spódnica szyta z "koła" w kolorze lekko seledynowym (bardzo modna), srebrne dodatki i czółenka dopełniają całości. Jeszcze do niedawna nie nosiło się topów, czy koszulek włożonych do środka spódnic, obecnie jak najbardziej jest to na topie. Podkreśla to naszą figurę, dodaje kobiecości. Jeżeli żle się czujecie nosząc w ten sposób zestawione ubrania to wybór oczywiście należy do Was. Ja osobiście czuję się w tym zestawie całkiem nieżle, wesoło, nawet dziewczęco i energetycznie, czego i Wam życzę :)









                                         






                     Jak ktoś bywa na targach mody Mustache będzie wiedział co to za wąsiska :)





                       Top: F&F/ spódnica (skirt): Hanky Panky Stuff/ buty (shoes): Graceland
                        biżuteria srebrna (jewelry) zbiory własne

                                                          Fot: Sebastian Kretkowski  (FASHION & SEBA )

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Cool look, I love your yellow skirt!!!
    Have a lovely friday!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    ładne fotki, słoneczny komplecik - w sam raz na te chmurne styczniowe dni, ale w tych wąsach nie paraduj za często

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne, fajne, a jeżeli chodzi o wąsy to najczęściej je golę ;)

      Usuń
  3. Piękny zestaw! Jestem zachwycona spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolorki takie wiosenne, bo już chce mi się wiosny! :)

      Usuń
  4. Marzy mi się spódniczka właśnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę podać namiary na firmę sprzedającą takie spódnice.

      Usuń