Targi mody HUSH 13-14 grudnia 2014

22:11:00

Dzisiaj wybrałam się na targi mody, które odbyły się na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Była to piąta edycja targów pod hasłem ALL YOU NEED IS HUSH,  ok 120 wystawców polskich marek zaprezentowało swoje wyroby jak ubrania, biżuteria, okulary, buty.
Polscy projektanci, jak się przekonałam na własne oczy są bardzo kreatywni, niektóre projekty były ponadczasowe, często mają oni nabywców za granicą nie będąc zbytnio znani w kraju. Zarówno ubrania jak i dodatki były dosyć nowatorskie, wg mnie dominowała moda typu oversize, obszerna bez szaleństw kolorystycznych. Duże zainteresowanie miały ubrania z materiałów dresowych, szarych - chyba jednak one nie są zbytnio w moim klimacie. Ogólnie było spore zainteresowanie, trochę kupujących (ceny nie najmniejsze), jednak większość oglądających. A oto kilka zdjęć z pobytu na targach.






                                            Nowatorka biżuteria, bardzo ciekawa!





                                Oprawki z wysokogatunkowego drewna - bardzo lekkie!



                                            Czapki z mojej ulubionej wełny - alpaki!




                                         A to jest płaszczyk, który bardzo spodobał mi się,
                                     swoje produkty sprzedają za granicą, są fantastyczne.
                                     Marka to NUMER uchman/winiarska
                                     Brawo za niepowtarzalne projekty!!!



                                         To kolejny płaszcz tej firmy, przepiękny!!!













You Might Also Like

2 komentarze

  1. Płaszczyki rzeczywiście przepiękne! Przyznaj się, co kupiłaś :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, ze niczego nie kupiłam. Jak dla mnie trochę za drogo, a w czasie przedświątecznym to już zupełnie muszę planować wydatki. :/

      Usuń