Już czas na świętowanie!!!

11:55:00

Hej!

Został już tylko jeden dzień, by rozpocząć wspólne rodzinne świętowanie bożonarodzeniowe.
Magiczne chwile, które zapisują się w naszej pamięci już od wczesnego dzieciństwa, na które czekamy przez okrągły rok niezależnie od upływającego czasu. Tak naprawdę trudno mi jest opisać jakie emocje towarzyszą mi w tych dniach, szczególny jest dla mnie wieczór Wigilijny, ma w sobie jakąś niewytłumaczalną tajemnicę, magię i urok. Prawdopodobnie są to zakodowane wspomnienia z dzieciństwa, których samo przywołanie w pamięci wywołuje u mnie wzruszenie i przeogromną radość.
Pamiętam ten klimat towarzyszący przygotowaniom do świąt w mojej rodzinie jak i póżniej samo ich celebrowanie.  Mama zawsze potrafiła stworzyć rodzinne ciepło, a w tym czasie szczególnie.
Zapachy, kolory, kolędy  - to i wiele innych rzeczy zapamiętanych z tego okresu są dla mnie bezcenne. Za tą niezwykłą atmosferę, rodzinne spotkania, wspólne śpiewanie i biesiadowanie kocham te święta, żadne inne nie maja dla mnie tak wielkiego znaczenia jak Święta Bożego Narodzenia.

                         Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam moi Drodzy
          Wszystkiego Najlepszego, Radości, Zdrowia i spędzania ich w gronie rodzinnym!!!




















sweater: Orsay


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Gorgeous outfit and beautiful photos. Have a great Christmas dear. xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne życzenia! Dziękuję. I wzajemnie - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetną fryzurę :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam! Wałki są niezawodne ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń