Camel

21:21:00

Witajcie!
Jesień i zima zapowiadają się przyjemnie (oby), na razie temperatury nas naprawdę rozpieszczają, dzisiejsze zdjęcia wykonywane były wieczorem, a wierzcie mi w samym swetrze było mi wystarczająco ciepło, tak może być do wiosny jak dla mnie! Ten okres kojarzy się ze swetrami i to tymi grubszymi, otulającymi i ciepłymi. I tak w moim kolejnym poście pokazuje jeden z nich, o modnym szerokim fasonie, zdobiony z przodu imitacją ćwieków w kolorze starego złota. Kolory i swetra i spódnicy są zbliżone - camelowe, bardzo spokojne i aby to trochę przełamać  założyłam do całości czarne lekko połyskliwe kozaczki. Zestaw prosty, codzienny typu casual. Na niektórych zdjęciach dla kontrastu mam na sobie czapkę typu "maciejówka" (nakrycia głowy są bardzo modne i to w różnych rodzajach). A dlaczego taka czapka? Jest ona nawiązaniem do zbliżającego się Święta Niepodległości przypadający na 11 listopada. Takie maciejówki noszone były w 1918 roku jako element polskiego munduru wojskowego (taką też miał na sobie J. Piłsudski). I ta, którą mam na sobie jest uszyta na wzór oryginalnej wraz z widocznym orzełkiem.
 Nie oznacza to , że taką trzeba nosić na co dzień, raczej chcę tym akcentem podkreślić ważność zbliżającego się święta. Pozdrawiam serdecznie! :)



























                                      sweater: New Yorker/ skirt: H&M/ shoes: Alice Rosini


                                                         fot: Sebastian Kretkowski ( FASHION & SEBA )



                                                   To jest filmik z sesji zdjęciowej.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajny i sweterek i spódniczka. Uwielbiam taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też lubię takie kolory :)

      Usuń
  2. Awesome style!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow i adore your outdit so much
    and most of all the Pictures in front of the gfraffitti wall
    lovely <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz tak naturalnie! swietna nocna sesja!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny akcent patriotyczny, wygladasz pieknie.

    OdpowiedzUsuń