Szorty

19:10:00

Witajcie! :)

Nastała jesień -niezbyt ulubiona przeze mnie pora roku. Teraz w początkowej fazie, kiedy to jeszcze promienie słońca delikatnie pieszczą pomału blaknącą zieloność jest urocza i zapraszająca do spacerów .Tak więc dzisiaj powolną niedzielę wykorzystałam na pobyt na świeżym powietrzu wśród wiejskiego klimatu. Napawałam się cudami przyrody i pracą  ludzkich rąk widoczną w starych sprzętach, pojazdach i maszynach.
 Ubiór mój nie bardzo koreluje z otoczeniem, ale też nie oto chodzi, lubię kontrasy :).
Mam na sobie czarne garniturowe szorty, lekki top i botki. Wszystko w tonacji brązowo-czarnej.
Takie szorty można założyć do grubych rajstop, ale wtedy na górę założyłabym sweter. W każdym bądż razie polecam szorty ze względu na wygodę i też elegancję.








                               Szorty w tym sezonie wracają do łask, krótsze, dłuższe, jeansowe,
                      wełniane, bawełniane. Ja osobiście bardzo lubię je nosić, są wygodne i kobiece.
       






                                        Ciekawe czego tam szukam, nie bardzo pamiętam.


                      Popołudnie przy kominku i lampce czerwonego wytrawnego wina :)




                                         shorts: dorothy perkins/  top: Orsay/ shoes: 5Th Avenue

                                                            Fot: Wojtek Buller

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super otoczenie, gdzież to są takie cuda? I jak zwykle piękne buty :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo jeżdzimy z mężem i takie miejsce przypadkowe po drodze :)

    OdpowiedzUsuń