Przymiarki w MOHITO

21:35:00

Hej!

Wczorajsze popołudnie spędziłam na bieganiu po galerii handlowej szukając tego i owego, czas nieubłaganie szybko mijał, oczy niemalże dostały oczopląsu od zerkania na ubrania, dodatki, buty
 i inne przyjemnostki :). Rzecz jasna nie jest to zbyt ambitne zajęcie, niemniej jednak czasami odstresowujące, czasami konieczne, a innym razem sposobem na spędzenie czasu ze znajomymi.
Dzisiaj trochę mieszanki, czyli przymierzanie ubrań, które mi wpadły w oko, a dotyczy to firmy Mohito.
 Mają rewelacyjne ubrania, dodatki, kapelusz bardzo przypadł  mi do gustu, no i czarna skórzana spódnica. Także trochę zabawy przy tym przymierzaniu miałam.


Do gustu przypadł mi kapelusz z szarej wełny w męskim stylu, pasujący do wielu rzeczy.


                             Bardzo sympatyczny płaszczyk, miękki i lekki, no i ten kolor :)
                             Balerinki raczej nie (kolor jedynie), ale akurat w nich biegałam po sklepach.


Przymierzam, oglądam, może to...?

                          A tu już kurteczka z eco skóry i  kapleusz - całkiem nieżle im
                          razem :)


                                A tu już zupełnie inna bajka, top lekko metalizowany,
                  na zdjęciu tego tak nie widać i rozkloszowana spódnica asymetrycznie zakończona.
                  Jest dosyć ciężka i gruba, ale całkiem nieżle układa się.

Ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu, skórzana spódnica (bardzo modne w tym sezonie)
 i czarny (metalizowany) zdobiony złotym zamkiem sweter :)


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Też lubię ten sklep, niestety dawno w nim nie byłam - małe dziecko na głowie ;-). Kapelusz super, bardzo twarzowy. Fajna też ta czarna kurteczka z ćwiekami i czarna spódnica. A te baletki to chyba nie z tego sdlepu? Ale słodziaczki :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) pozdrawiam, a balerinki to CCC

      Usuń
  2. W CCC też dawno nie byłam :-p, teraz częściej odwiedzam Bartka :-). Ale buciki śliczne. A udało się coś kupić w tym Mohito?

    OdpowiedzUsuń