Rękawiczki typu mitenki

20:07:00

Lato jeszcze w pełni, ale już czuje się (niestety) w powietrzu powiew jesieni. Czas z szafy wyjmować okrycia wierzchnie, sweterki, kardigany i lekkie jeszcze kurteczki. Ja wybierając się na toruńską starówkę wzięłam ze sobą wygodną, lekką bluzę - sweterek i nie żałowałam, bo momentami było naprawdę już chłodno, do tego śliczne srebrne mitenki :)


                                    Tu jeszcze ciepło, mogłam sobie pozwolić na T-shirt.
                                                Spacer z moim ukochanym mężem :)


                                  Wygodne balerinki w super kolorze :)


                            Zrobiło się chłodniej, bluza przydała się, na dłoniach mitenki misternie
                                        wykonane przez moją drogą szwagierkę Ewę :)





                            Fantastyczna ciastkarnia, trudno było sobie odmówić :/

                                            Może jednak lepiej na to się skusić?











                                                              Żabka na szczęście! :)

                               T-shirt: F&F/ jeans: House/ blouse: AB Studio/ shoes: H&M

                                                               Fot.: Wojtek Buller

You Might Also Like

1 komentarze