My Summer Hand Made Shirt - Koszulka

21:22:00

Witajcie! Wykopałam w internecie fot. z bluzeczką, która mnie urzekła i zamarzyło mi się ją mieć. Niewiele myśląc wyciągnęłam ze starych zasobów jakiś materiał lejący (chyba bawełna z czymś - nie mam pojęcia z czym, nieważne), dosyć powiewny i postanowiłam uszyć sobie coś na kształt koszulki ze zdjęcia. Przy porannej kawie i mini bułeczce przystąpiłam do krojenia, nawet sprawnie mi to poszło i po małej przerwie zaczęłam szyć. Nie jestem krawcową, tak naprawdę niedawno nabyłam maszynę do szycia do drobnych przeróbek, także nie jest łatwo zrobić takie cudeńko jakby się chciało, ale zobaczcie same co mi wyszło. Nie wygląda jak na zdjęciu z modelką, bo i też ze mnie nie jest modelka tylko wielbicielka mody. Ale miałam frajdę z tego, że jako tako dałam radę.

                                    To jest ta fot., o której wspomniałam
















            A to są zdjęcia z moimi "wypocinami" ;)
                                           
        shirt: hand made
    jeans trousers : House
      shoes : Lasocki


photos taken by Fashion & Seba


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mega look......fwietnie Ci wyszla ta bluzka
    Zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bluzeczka, zaraz siadam do szycia. Może się uda...

    OdpowiedzUsuń