Futrzane ubranko

22:04:00

Witajcie, z powodu natłoku zajęć nie mogę zająć się pozowaniem do zdjęć, ale za to moja słodka koteczka owszem. Jest bardzo ciekawska, lubi mi towarzyszyć w różnych zajęciach, interesują ja nawet takie rzeczy jak rower ;) Dlatego postanowiłam pochwalić się Mambą - bo tak ma na imię :)


                                                                Lubi podglądać :)





                                                            A tu razem z Mambą :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. najlepsze zdjęcie to te na rowerze :) jak się zmieścił ten kot na siadełku ? to nie wiem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka ta kotka. Widzę, że chętnie wybrałaby się na jakąś rowerową wycieczkę.
    Mój kot też interesuje się motoryzacją, ale preferuje większe pojazdy, jak to facet - kiedy tylko usłyszy za oknem np. wóz śmieciarzy czy jakiegoś tira dostawczego natychmiast biegnie zaaferowany do okna obserwować sytuację.

    OdpowiedzUsuń